Udes autobusa u Zemunu, u kojem samo pukom srećom niko nije stradao postavlja mnoga bezbednosna pitanja o kojima se vlast ni na koji način ne izjašnjava.

1. Vozač autobusa ima 72 godine, što u beogradskom javnom prevozu postaje pravilo, a ne izuzetak. Možemo da nagađamo koliko je mala njegova penzija kada se odlučio na rizik da u tim godinama sedne za volan.
To nam pokazuje i kako su ekonomski parametri Grada godinama u plusu, pošto su plate izrazito niske, naročito u uslužnim sektorima. Plate nisu dovoljne ni za mlade ljude, koji umesto u Beogradu, voze putnike u Beču i Minhenu.

2. Ispravnost i kontrola vozila su na jako niskom nivou. Prema prvom iskazu vozača, autobusu koji je učestvovao u udesu otkazale su kočnice i on zato nije mogao da se zaustavi pre nego što je prošao kroz celo igralište i udario u parkirane automobile. Vozač je nakon toga promenio iskaz, što takođe stvara sumnju da je na njega izvršen pritisak.
Bezbednost putnika u GSP Beograd je među najnižima u Evropi! Zbog mogućnosti velike korupcije grad Beograd kupuje nove autobuse od sumnjivih proizvođača po višestruko uvećanim cenama, i to one koji su odbijeni u drugim gradovima Evrope.

Pokret slobodnih građana će obezbediti za naše najstarije građane sigurnu starost u kojoj oni neće morati da rade do smrti kako bi preživeli. U ovoj novoj Srbiji svako će može da ostari bez brige o hrani, lekovima ili krovu nad glavom.

U upravljanju gradom u prvom planu će nam biti samo interes i bezbednost građana. Stvorićemo od GSP uređen servis u kom se vozila ne voze dok se ne doslovno raspadnu, već koji kontinuirano radi na tome da pruži najbolju uslugu građanima.